Politica de rambursari si returnari

Politica de retur

Dreptul dvs legal de a renunta la o comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa este reglementat prin legislatia in vigoare, respectiv Ordonanța de Urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta.
Returul se poate face in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii si este necesar sa tineti cont de indicatiile de mai jos.
Toate produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala si garantie de conformitate conform prevederilor legale si se supun inclusiv conditiilor noastre comerciale.
Puteti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile stipulate mai jos.

Produsul sau produsele achizitionate de pe site-ul shopredus.ro,trebuiesc ambalate in ambalajul initial in care a fost receptionat de catre dumneavoastra si trimis/e prin Posta Romana la adresa indicata de catre colegii nostri din departamentul Relatii Clienti in momentul in care sesizati problema intampinata cu acesta.
In cazul in care doriti returnarea contravalorii produsului,aceasta se va face intru-un Cont IBAN,stipulat de dvs catre colegii din Departamentul Relatii Clienti.
Rambursarea sumelor datorate din retur se face doar prin virament bancar in contul indicat de dvs in Formularul de Retur (il gasiti pe aceasta pagina, mai jos) in termen de maxim 7 zile calendaristice de la data la care am receptionat produsul ce face obiectul returului.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator, exceptie fac cazurile urmatoare:
– produsul livrat este defect sau incomplet
– produsul nu este cel pe care a fost plasata comanda

Toate schimburile se fac in limita stocului disponibil. Acestea se realizeaza dupa receptionarea produsului,expediat de catre client prin Posta Romana,urmand sa fie verificate de catre colegii nostri in vederea schimbului de produs.

CONDITII DE RETUR SI DE SCHIMB

a) produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta si ambalajele aferente
b) toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile si in ambalajele originale
c) exista categorii de produse care nu se pot returna sau schimba:

-produse de igiena intima
-produse ce prezinta urme de purtare sau folosire (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului –
-recomandarea noastra este sa probati produsele in interior si fara a rupe etichetele)
-produse ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii (sosete, shorturi, etc)

Pentru detalii si sesizari,va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0786 121 920 sau la adresa de mail shopredusonline@gmail.com
Va multumim!